Saturnalia – ścieżka dźwiękowa i artbook
Posłuchaj muzyki Saturnalia, w tym rozszerzonego motywu przewodniego „Passacaglia dei Saturnalia”. Odkryj ponad sto grafik, w tym ekskluzywne, wycięte z gry materiały.