Saturnalia Oyun Müzikleri ve Çizim Kitabı
Genişletilmiş ana tema müziği "Passacaglia dei Saturnalia" da dahil olmak üzere Saturnalia'nın müziklerini dinle. Oyuna dahil olmayan bazı içerikler de dahil olmak üzere yüzden fazla çizimi keşfet.