Savant - Ascent REMIX
Staw czoła niezwykłym wymaganiom na każdym etapie, gdzie czekają nowi przeciwnicy i potężni bossowie! Dotrzyj do „Fabryki” i zmierz się z Laserowymi Rekinami! Odnajdź drogę w ciemnościach katakumb, w których ukrywa się nieuchwytny „Valchemist”! Walcz z najeźdźcami pośród gwiazd, kierując się ku najsilniejszemu ze swoich przeciwników – Nieśmiertelnemu Samurajowi!
Niebanalna strzelanka na dwa drążki – przeskakuj lub przebiegaj pomiędzy platformami, aby unikać ataków przeciwnika, albo znajdź pozycję do oddania perfekcyjnego strzału.
Zbieraj wspomagacze w drodze na górę, aby wzmocnić swoje zdolności. Odblokuj bonusowe utwory skomponowane przez twórcę posługującego się artystycznym pseudonimem „Savant”.
Tryb normalny: Zdobądź wieżę w swoim własnym tempie. Pomiędzy etapami i bossami znajdują się punkty kontrolne. Podczas drogi na górę możesz uzyskać dodatkowe życia.
Tryb hardkorowy: Zmierz się z bardziej wymagającym wyzwaniem. Opanuj zdolności i ukończ wszystkie etapy w jednej próbie – nie ma ani punktów kontrolnych, ani dodatkowych żyć.