Savant - Ascent REMIX
Ödüllü Savant - Ascent'in devamı niteliğindeki bu hızlı macera sizi daha yükseklere taşıyan yeni bir yola çıkarıyor.
Yepyeni düşmanlar ve güçlü boss'lar - her aşamada benzersiz zorluklarla yüzleşin. Meclis'e çıkın ve Lazer Köpekbalıklarıyla yüzleşin. Kendinizi yakalanması zor Valchemist'in ini olan Yeraltı Mezarlarının karanlığında bulun. Nihai rakibiniz Ölümsüz Samuray'a doğru yükselirken yıldızların arasında istilacılarla savaşın.
Çift çubuklu nişancı oyunu - gelen düşman saldırılarından kaçmak için platformdan platforma zıplayın veya atlayın ya da mükemmel atış için kendinizi konumlandırın.
Yeteneklerinizi artırmak için yükselirken güçlendirmeleri alın. Müzisyen Savant tarafından bestelenen bonus parçaların kilidini açın.
Normal mod: Kuleyi kendi hızınızda fethedin. Kontrol noktaları, aşamalar arasında ve her boss karşılaşmasından önce yerleştirilmiştir. Yükseldikçe fazladan can toplayın.