Saviors of Sapphire Wings i Stranger of Sword City Revisited
W Saviors of Sapphire Wings poległy bohater wraca do życia 100 lat po swojej klęsce w starciu z Władcą Ciemności (Overlord of Darkness). Zawieraj przymierza, eksploruj lochy i unicestwiaj potwory w tej perełce z gatunku RPG!
Sprawdź swoje umiejętności, zagłębiając się w lochy w kolejnej ekscytującej przygodzie w Stranger of Sword City Revisited! Ta zremasterowana edycja klasycznej gry RPG zawiera dodatkową zawartość, w tym rozszerzone opcje tworzenia postaci, wydarzenia w grze i nowe przedmioty oraz wyposażenie!
Odkryj historię wojny, ciemności i mocy więzi, po raz pierwszy na Zachodzie! Świat osunął się w przepaść po tym jak Ol=Ohma, Władca Ciemności (Overlord of Darkness), pokonał rycerzy okrągłego stołu, ostatni bastion obrony dla ludzkości. 100 lat później poległy wojownik wraca do życia i musi poprowadzić nowe pokolenie bohaterów, żeby zwyciężyć nad siłami Ol=Ohmy i przywrócić światu światło i nadzieję. Eksploruj lochy, korzystaj z pułapek i walcz z całą mocą, żeby pokonać potężne potwory, zawrzeć przymierza i odblokować prawdziwy potencjał swoich sprzymierzeńców w tej perełce z gatunku RPG.
Jeśli podobała Ci się gra Saviors of Sapphire Wings, odwiedź świat Stranger of Sword City Revisited! Przepełniona dodatkową zawartością, jak rozszerzone opcje tworzenia postaci, wydarzenia w grze i nowe przedmioty oraz wyposażenie, zremasterowana edycja popularnego dungeon crawlera jest oferowana dodatkowo w zestawie z Saviors of Sapphire Wings!