Saviors of Sapphire Wings & Stranger of Sword City Revisited
Saviors of Sapphire Wings'de ölen bir kahraman, Overlord of Darkness'a yenildikten 100 yıl sonra reenkarnasyon geçiriyor. Bu güzel RYO'da dostlarınla bağ kur, zindanları keşfet ve canavarları alt et!
Overlord of Darkness'ın birlikleriyle yüzleşmek için tüm gücünü ve numaralarını hazırla! Grubunu kur, tuzaklar ve taktiklerle kendi oyun tarzını geliştir ve karanlığın en güçlü hizmetçilerinin üstesinden gelmek için düşmanlarının en büyük zaaflarından faydalan.
Dostlarına savaşta öncülük et ve onlarla arandaki bağı güçlendirip gerçek potansiyellerini ortaya çıkarmak için onları hayatta tut. Savaş alanının dışında dostlarınla karşılıklı sohbet ederek geçmişlerini ve maceraların hakkında neler düşündüklerini öğren. Dostlarınla kurduğun bağlar, Overlord of Darkness'a karşı verdiğin savaştaki gerçek siperin olacak!
Stranger of Sword City Revisited ile yeni bir heyecan verici macerada zindan dolaşma becerilerini test et! Bu klasik RYO'nun yeniden düzenlemesinde genişletilmiş karakter yaratma seçenekleri, oyun içi etkinlikler, yeni ögeler ve ekipmanlar dâhil ek içerikler bulunuyor!
Batı'ya ilk kez gelen savaşın ve karanlığın hikâyesi ile bağlarını gücünü keşfet! Overlord of Darkness Ol=Ohma, insanlığı savunan son kale olan Knights of the Round'u yendikten sonra dünya yerle bir oluyor. 100 yıl sonra hayata geri dönen bir kahramanın yeni nesil kahramanlara öncülük ederek Ol=Ohma'nın birliklerini yenerek dünyaya ışığı ve umudu geri getirmesi gerekiyor. Bu güzel RYO'da zindanları keşfet, güçlü canavarları yenmek için tuzakları ve savaş becerilerini kullan ve gerçek potansiyellerini açığa çıkarmak için dostlarınla bağ kur.
Saviors of Sapphire Wings'deki maceralarından keyif aldıysan Stranger of Sword City Revisited dünyasına merakla dalabilirsin! Orijinal zindan keşfi oyununun genişletilmiş karakter yaratma seçenekleri, oyun içi etkinlikler, yeni ögeler ve ekipmanlar gibi ek içeriklerle dolu olan bu yeniden düzenlenmiş versiyonunda bonus olarak Saviors of Sapphire Wings bulunuyor!