Artbook
Ten zestaw obejmuje 60-stronicowy artbook w formacie PDF z zachwycającymi ilustracjami z gry Scarlet Hood and the Wicked Wood. Zawiera również nieznane wcześniej historie związane z rozwojem Scarlet Hood, świata gry i jej postaci.