Çizim Kitabı
Bu indirmede Scarlet Hood and the Wicked Wood'dan 60 sayfalık büyüleyici el çizimlerinden oluşan bir PDF çizim kitabı bulunuyor. Ayrıca Scarlet Hood'un geliştirilme süreci, evreni ve karakterleriyle ilgili daha önce hiç görülmemiş oyun içi hikâyeler yer alıyor.