Oryginalna ścieżka dźwiękowa
Główny kompozytor Sung-woo Hwang stworzył atmosferę w grze poprzez nową, zaskakującą ścieżkę dźwiękową w klimacie upbeat jazz. A teraz Devespresso Games z dumą prezentują 18 wybranych utworów, zmixowanych i zremasterowanych przez Hyunho Kima.