Scarlet Hood and the Wicked Wood
Scarlet budzi się i orientuje, że tornado przeniosło ją do dziwnej krainy. Splot niefortunnych wydarzeń sprawił, że ma poprowadzić niezdarną grupę Munchkinów przez Wicked Wood do bezpiecznego miejsca.