Scarlet Hood and the Wicked Wood
Scarlet, bir hortum tarafından savrulduktan sonra bu yabancı topraklarda uyanır. Birtakım talihsiz olaylar neticesinde Scarlet kendini Wicked Wood'dan güvenliğe giden yolda bahtsız bir Munchkin grubuna liderlik ederken bulur.