Scathe
Scathe büyük silahların ve kana susamış şeytanların olduğu klasik bir FPS oyunudur. Siz Scathe'siniz. Kutsal Yaratıcı'nın bizzat kendisinin topraktan yarattığı Cehennem Lejyonlarının İnfazcısısınız. Sizden önce yitip giden soydaşlarınız gibi her köşesinde şeytani emeller barındıran bir labirenti geçerek değerinizi kanıtlamalısınız. Cehennem Çekicinizi alıp kudret dolu gazabınızı ortaya çıkarmaya hazır olun!
Scathe'in kaba gücünü ve müthiş hızını kullanarak Cehennem'in en iğrenç yaratıklarını ortadan kaldırın. Aynı zamanda güçlü Gardiyanları mağlup ederek korudukları Cehennem Taşlarını ele geçirin.
Scathe oyuncuların istedikleri zaman giriş ve çıkış yapabilecekleri tam çevrimiçi, crossplay, çok oyunculu desteğine sahiptir. Labirentin derinliklerinde kayıp mı oldunuz? Üç arkadaşınızı savaşa davet edebilirsiniz. Yine de yoldaşlarınızı seçerken dikkatli olun. Herkes aynı can havuzunu paylaşır.
Scathe sıradan bir FPS oyunu değildir... Mermi Cehennemi savaşının zevkini çıkarın. Her köşeyi döndüğünüzde ölümcül mermiler ve sayısız şeytanla karşılaşacaksınız. Scathe'in inanılmaz hızını kullanarak düşmanlarınızı ezin ve gelen mermilerden kaçın.
Scathe'in inanılmaz güçteki silahlarıyla düşmanlarınızı paramparça edeceksiniz. Her silahın yıkıcı bir ikincil atış modu vardır. Hot Hatch ile cehennem ateşi püskürtün ya da Yay Bıçağı ile sayısız düşmanı doğrayın.
Scathe'deki Yenilikler: Enforcer Edition'da iki yeni mod ve yer altı maceranızı istediğiniz gibi ayarlayabilmeniz için özel düzenleyiciler bulunur.
Gardiyan düellolarını hızlı bir şekilde Speedrun Modu'nda bitirin ya da arena bazlı Arcade Modu'nda kızıl sisin çökmesine izin verin. Bu modda sadece siz, silahlarınız ve şeytanla dolu bir oda bulunuyor.