Scavengers Erken Erişim SSS
Scavengers'ın resmî lansmanından önce toplulukla "her zaman açık" bir süreç geçirmek istedik, böylece seninle birlikte oyunu senin için geliştirdiğimizden emin olabileceğiz. Bunu doğru bir şekilde yapmak için ilerleme dâhil her şeyin ayarlanabilir olması gerekiyor, böylece her türden geri bildirimi alıp bunlara uygun tepkiler verebiliriz. Lansmana yaklaşırken ilerlemeyi en az bir kez sıfırlamayı düşünüyoruz ancak umarız bize Discord'da ve/veya sosyal medya kanallarımızda katılarak bu oyunu şimdi ve önümüzdeki yıllar boyunca şekillendirmemize yardım edersin.
En az birkaç ay, hedefimiz ise resmî lansmanın 2021'in sonundan önce gerçekleşmesi.
İlerleme ve bağlılık sistemlerimizi genişletmeye ek olarak, Erken Erişim'deki iki odak noktamız oyunu dengeleme ve optimize etme olacak. Scavengers'ın geniş bir yelpazede yeni beceriler, silahlar ve teçhizat ögeleri lansmanda hazır olmakla birlikte, araştırma sistemine ve özel teçhizatlarına yatırım yapmanın birden çok yolu olduğundan emin olmak istiyoruz. Odaklanacağımız diğer şeyler ise genişletilmiş bir Challenges (Meydan Okuma) sistemi, dönemsel bir Battle Pass ve yeni bir oynanabilir karakter gibi ilave içerikleri lansmana yetiştirmek olacak.
Scavengers'ın ana oyun döngüsünün (tek bir oturum) rekabetçi teste hazır olduğunu düşünüyoruz ve denge, performans ve genel hız konusunda geri bildirimlerini almak istiyoruz. Erken Erişim boyunca ilerleme ve Research (Araştırma) ile Loadouts (Teçhizatlar) gibi oynanış özelleştirme sistemlerini güçlendirmek istiyoruz.
Scavengers lansmandan sonra Erken Erişim'de olduğu gibi oynaması ücretsiz olacak, ancak bize daha erken katılan oyuncuları ödüllendirmek için çalışıyoruz.