Scorn Deluxe Edition
Edycja Deluxe zawiera oficjalną cyfrową ścieżkę dźwiękową z gry, skomponowaną przez duet Aethek i Lustmord, oraz 192-stronicowy cyfrowy album z grafikami zawierający mnóstwo wyjątkowych grafik oraz projektów z koszmarnego uniwersum Scorn.