Scorn: cyfrowy album
Bliższe spojrzenie na niepowtarzalny styl gry Scorn. Ten 192-stronicowy cyfrowy album zawiera wyselekcjonowaną kolekcję grafik z gry, nigdy wcześniej nie prezentowanych obrazów oraz projektów koncepcyjnych.