Scorn: Dijital Sanat Tasarımı Kitabı
Scorn'un eşsiz sanatsal estetiğine yakından bakın. Bu 192 sayfalık dijital sanat tasarımı kitabında daha önce hiç görülmemiş görseller ve konsept tasarımları içeren oyun içi sanat koleksiyonu bulunuyor.