Scorn
Scorn to nastrojowy, pierwszoosobowy, przygodowy horror, którego akcja toczy się w koszmarnym uniwersum dziwnych form i ponurych dekoracji.
Akcja gry Scorn toczy się w otwartym świecie różnych połączonych regionów. Każdy region ma strukturę podobną do labiryntu, z różnymi pomieszczeniami i ścieżkami do odkrycia. Cała fabuła przedstawiana jest w świecie gry, bez przerywników, które odciągną was od straszliwej rzeczywistości tętniącego życiem świata, w którym się znajdujecie. Ale miejcie oczy otwarte – ta gra nie okaże wam współczucia, jeśli przegapicie coś ważnego podczas trudnej wyprawy. Wszystko ma swój cel i przeznaczenie – musicie je tylko odkryć.
Gracze poczują lepsza immersję, będąc świadomymi ciała i ruchów gracza. Interakcje ze światem są realistyczne – przedmioty podnosicie dłońmi (nie szybują po prostu w powietrzu), maszyny oraz narzędzia są obsługiwane poprzez chwytanie, itd.