Scrapnaut
Scrapnaut, yukarıdan aşağıya bakış açılı, steampunk unsurları içeren bir üs kurma ve hayatta kalma oyunudur. Farklı biyomlarla dolu bir açık dünyayı keşfet, oksijeni idare et, tarlalarını yönet, elektrik üret, evini kur ve çok daha fazlasını yap!