Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Power rediscovers its taste for vintage racing with the Anaconda Corp Customization Pack. Impress your opponents with three classy designs, one for every team vehicle, with three color variations each.
For those used to having everyone under their control, domination isn’t enough. Leave your mark on the minds of your rivals with the Anaconda Corp Customization Pack: three customization designs inspired by vintage racing icons, symbols of status and ambition.
These classic lines meet modern elegance, because even the past is just another brand to own.