Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
For dem, der er vant til at have alle under kontrol, er det ikke nok at dominere. Sæt dit aftryk på dine rivalers sind med Anaconda Corp Customization Pack: Tre tilpasningsdesigns, der er inspirerede af klassiske racerløbsikoner, symboler på status og store ambitioner.
Disse klassiske linjer kombineres med moderne elegance, for selv fortiden er bare endnu et brand, man kan eje.