Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Ten pakiet DLC zawiera trzy nowe przedmioty do dostosowywania - po jednym dla każdego z pojazdów zespołu Anaconda Corp. Każdy dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych*.
Dla tych, którzy przywykli do kontroli nad wszystkim i wszystkimi, dominacja to za mało. Odciśnij swoje piętno na umysłach rywali dzięki pakietowi Anaconda Corp Customization Pack. Znajdziesz w nim trzy przedmioty do dostosowywania inspirowane kultowymi ikonami wyścigów - symbolami statusu i ambicji.
Klasyczne linie łączą się w nich ze współczesną elegancją, dowodząc, że nawet nostalgia jest produktem, który można nabyć.