Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Anaconda Corp Customization Pack ile güç, klasik yarış tutkusunu yeniden keşfediyor. Her biri üç farklı renk seçeneğiyle gelen ve takımın her aracı için bir tane olan şık tasarımlarla rakiplerini etkile.
Herkesi kontrol etmeye alışkın olanlar için otorite yeterli değildir. Anaconda Corp Customization Pack ile rakiplerinin zihninde iz bırak: Statü ve hırsın sembolü klasik yarış ikonlarından esinlenen tasarımlarla üç özelleştirme içeriyor.
Bu klasik çizgiler modern zarafetle buluşuyor çünkü geçmiş bile artık sahip olunacak bir başka markadan ibaret.