Screamer - Demo
Stand up for what you believe in and prove it's worth fighting for: this is the call every Screamer must answer to unravel the dark truth behind the most brutal racing showdown ever and its mysterious master.
Pick battles that blend extreme racing with proper fighting mechanics to fuel a captivating narrative featuring iconic characters, and drift the sickest vehicles around to discover what’s beneath this anime-inspired world.