Screamer - Demo
Kæmp for det, du tror på, og vis, at det er værd at kæmpe for: Dette er, hvad enhver Screamer må forholde sig til for at afsløre den mørke sandhed bag det mest brutale racerløb nogensinde og dets mystiske mester.