Screamer - Demo
Stań w obronie tego, w co wierzysz, i udowodnij, że warto o to walczyć. Oto wezwanie, na które każdy Screamer musi odpowiedzieć, by odkryć mroczną prawdę skrywaną przez najbrutalniejsze wyścigi w historii i ich tajemniczego organizatora.