Screamer - Demo
İnandıklarının arkasında dur ve bunların savaşmaya değer olduğunu kanıtla. Tarihteki en vahşi yarış müsabakasının arkasındaki karanlık gerçeği ve onu düzenleyen kişinin gizemini açığa çıkarmak isteyen bütün Screamer'lar bunu arzuluyor.