Screamer - Digital Deluxe Upgrade
W turnieju Screamer zwycięstwo to nie wszystko – tutaj trzeba wygrywać w nienagannym stylu. Dzięki Digital Deluxe Upgrade zyskasz dostęp do wyjątkowych przedmiotów do personalizacji pojazdów drużyn biorących udział w turnieju – każdy jest dostępny w trzech wariantach kolorystycznych!