Screamer - Green Reapers Customization Pack
Hiroshi, Róisín ve Frederic adaleti sağlama arzusunu paylaşıyor. Bu konudaki kararlılıkları da Green Reapers Customization Pack ile parlıyor. Arabalarını ikonik anime araçlarından ilham alan; yüksek hızlı düellolar ve saf adrenalinle şekillenmiş tasarımlarla donat. Her yarış bir hesaplaşmayken sınırlarını zorla ve bunu yaparken tarzını göster!