Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Family leaves permanent marks and Noboru knows it well: it's a reminder of honor and belonging that shapes every decision.
Created in collaboration with the master of traditional Japanese tattooing Claudio Pittan, the Kagawa-Kai Customization Pack brings craftsmanship to metal, telling a story of loyalty and ink.
A legacy carved into the bodywork: now it’s your turn to leave your mark on the track!