Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Familien efterlader permanente spor, og det er Noboru udmærket klar over: En påmindelse om ære og samhørighed, der præger alle beslutninger.
Kagawa-Kai Customization Pack er lavet i samarbejde med mesteren inden for traditionel japansk tatovering, Claudio Pittan. Den giver bilerne et kunstnerisk håndværksmæssigt præg og fortæller en historie om loyalitet og tatoveringskunst.
En arv, der er indgraveret i karrosseriet - nu er det din tur til at sætte dit præg på banen!