Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Rodzina zostawia na tobie niezbywalne ślady i Noboru dobrze wie, że to one przypominają o honorze i przynależności, które kształtują każdą decyzję.
Pakiet Kagawa-Kai Customization Pack powstał przy współpracy z Claudio Pittanem, mistrzem tradycyjnych japońskich tatuaży. Dzięki niemu przeniesiesz tę wspaniałą sztukę na metal i opowiesz historię o lojalności, która pozostanie z tobą na zawsze.
Poznaj dziedzictwo wymalowane na nadwoziu i przygotuj się na pozostawienie własnego śladu na torze!