Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Aile kalıcı izler bırakır ve Noboru bunu iyi biliyor. Bu, ona her kararında rehberlik eden aidiyet ve onur duygusunun bir hatırlatıcısıdır.
Geleneksel Japon dövme sanatının ustası Claudio Pittan ile iş birliği içinde oluşturulan Kagawa-Kai Customization Pack, sadakatin ve mürekkebin hikâyesini anlatarak zanaatkârlığı metalle buluşturur. Gövdeye kazınmış bir miras: Şimdi pistte iz bırakma sırası sende!