Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
The Strike Force Romanda Customization Pack makes you the star of the show with three bold new customizations, one for every idol, each with three color variations.
Get swept away by an explosion of light, rhythm and metal. We're not talking about Hina's outfits, but the Strike Force Romanda Customization Pack!
With designs that channel the raw energy of heavy metal, these cars don't follow the music: they lead it, ready to shake the asphalt and take center stage. Now, it's your turn to rock under the spotlight!