Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Bliv revet med af en eksplosion af lys, rytme og metal. Vi taler ikke om Hinas outfits, men om Strike Force Romanda Customization Pack!
Med designs, der udstråler heavy metal-verdenens rå energi, følger disse biler ikke musikken - de driver den, klar til at ryste asfalten og indtage hovedrollen. Nu er det din tur til at rocke i projektørlysenes skær!