Screamer - Strike Force Romanda Customization Pack
Strike Force Romanda Customization Pack, her idol için her biri üç farklı renk seçeneğine sahip üç yeni ve cesur özelleştirme ile seni sahnenin yıldızı hâline getirecek.
Kendini ışık, ritim ve metal patlamasının coşkusuna bırak. Bahsettiğimiz şey Hina'nın kostümleri değil, Strike Force Romanda Customization Pack!
Bu arabalar, heavy metal müziğin saf enerjisini yansıtan tasarımlarıyla müziği takip etmiyor, ona yön veriyor. Asfalta hükmetmeye ve sahnenin merkezine yerleşmeye hazırlar. Spot ışıkları altında coşma sırası şimdi sende!