Seafarer: The Ship Sim
Seafarer: The Ship Sim'de denizlere yelken açıp kariyerini ilerletme vakti geldi. Birbirinden farklı gemilerin dümenine geç, Kuzey Avrupa'dan ilham alan açık bir dünyayı keşfet, çok çeşitli denizcilik işlerinin üstesinden gel. Yük nakliyatından kurtarma görevlerine, itfaiyecilikten ve devriye gezmekten beklenmedik olaylara kadar denizde türlü türlü vazife seni bekliyor.
Çiçeği burnunda bir kaptan olarak kariyerine adım atmaya ve farklı limanlarla konumlarda itibarını artırmaya var mısın? Görevleri tamamla, kendine yeni fırsatlar yarat, filonu genişlet ve dalgaların arasında kendi yolunu çiz. Limanlar arasında toplu ürün teslimatından doğal gaz nakliyatına kadar çeşitli yükleri taşı, Tide Guard ile imdat çağrılarını cevapla, dronunla denizde gözcülük yap veya istersen sadece keyfine bakıp dingin dalgaların tadını çıkar. Her yolculuk yepyeni bir keşif fırsatı sunacak.
Hikâyenin ana karakteri, sorunlu bir geçmişi olan görmüş geçirmiş kaptan Teddy. Sabotaj, korsanlık ve eski sırlarla dolu bilgiler gün yüzüne çıktıkça vicdan azabı, güven ve günahlardan arınma etrafında şekillenen bir denizcilik gizeminin parçası olacaksın.
Erişilebilirliği yüksek gemi idaresi, çeşitli güverte etkileşimleri, dinamik hava olayları, navigasyona şekil veren okyanus akıntıları, Unreal Engine 5 ve NVIDIA WaveWorks 2.0 ile desteklenen etkileyici dalgalarıyla Seafarer: The Ship Sim; her yolculuğuna denizde yaşamın getirdiği o özgürlüğü, atmosferi ve maceraperestliği katıyor.