Seafarer: The Ship Sim - Voyager Pack
Udvid din flåde, og sæt kurs mod nye muligheder med Voyager Pack! Denne pakke tilføjer to nye fartøjer og et udvalg af kosmetiske genstande, som du kan bruge til at personliggøre din kaptajns udseende.
Tag kommandoen over det helt nye fartøj “Gull”, et alsidigt skib, der er udstyret med sin egen drone helt fra starten. Mens droner normalt skal låses op på andre fartøjer, giver Gull dig øjeblikkelig adgang til dette nyttige værktøj, så du kan udforske, inspicere og løse dine opgaver med endnu større fleksibilitet. Voyager Pack indeholder også den nye slæbebåd “Green Star”, som føjer endnu et pålideligt fartøj til din flåde.
Derudover indeholder Voyager Pack et udvalg af kosmetiske genstande til din kaptajn, herunder praktisk arbejdstøj og beklædning inspireret af livet til søs og omkring havnen.