Seafarer: The Ship Sim - Voyager Pack
Expand your fleet and set course for new possibilities with the Voyager Pack! This pack adds two new vessels and a selection of cosmetic items to personalize your captain’s appearance.
Take command of the brand-new vessel “Gull”, a versatile ship that comes equipped with its own drone right from the start. While drones usually need to be unlocked on other vessels, the Gull gives you immediate access to this helpful tool, allowing you to explore, inspect, and approach your tasks with even greater flexibility. The Voyager Pack also includes the new tugboat “Green Star”, adding another dependable vessel to your fleet.
In addition, the Voyager Pack comes with a selection of cosmetic items for your captain, including practical workwear and apparel inspired by life at sea and around the port.