Seafarer: The Ship Sim - Voyager Pack
Rozbuduj swoją flotę i obierz kurs na nowe możliwości z Voyager Pack! Ten pakiet dodaje dwa nowe statki oraz zestaw przedmiotów kosmetycznych, dzięki którym spersonalizujesz wygląd swojego kapitana.
Przejmij dowodzenie nad zupełnie nowym statkiem “Gull” — wszechstronną jednostką wyposażoną od samego początku we własnego drona. Podczas gdy na innych statkach drony zwykle trzeba najpierw odblokować, Gull zapewnia natychmiastowy dostęp do tego przydatnego narzędzia, pozwalając eksplorować, przeprowadzać inspekcje i wykonywać zadania z jeszcze większą elastycznością. Voyager Pack zawiera również nowy holownik “Green Star”, dodając do twojej floty kolejną niezawodną jednostkę.
Dodatkowo Voyager Pack zawiera zestaw przedmiotów kosmetycznych dla twojego kapitana, w tym praktyczną odzież roboczą oraz ubrania inspirowane życiem na morzu i w porcie.