Seafarer: The Ship Sim - Voyager Pack
Voyager Pack ile filonu genişlet ve yeni olasılıklara doğru rota çiz! Bu paket, iki yeni tekne ve kaptanının görünümünü kişiselleştirebileceğin çeşitli kozmetik öğeler ekler.
Yepyeni “Gull” teknesinin komutasını al. Çok yönlü bir gemi olan “Gull”, en başından itibaren kendi dronuyla donatılmış olarak gelir. Diğer teknelerde dronların genellikle kilidinin açılması gerekirken, Gull bu kullanışlı araca anında erişim sağlar. Böylece keşif yapabilir, incelemelerde bulunabilir ve görevlerine çok daha esnek bir şekilde yaklaşabilirsin. Voyager Pack ayrıca filona bir başka güvenilir tekne ekleyen yeni römorkör “Green Star”ı da içerir.
Buna ek olarak Voyager Pack, kaptanın için pratik iş kıyafetleri ve denizdeki yaşam ile liman çevresinden ilham alan kıyafetler de dahil olmak üzere çeşitli kozmetik öğeler içerir.