Seafarer: The Ship Sim - Voyager Edition
Sæt sejl mod nye muligheder med Voyager Edition! Denne bundle indeholder hovedspillet samt et udvalg af ekstra indhold, der kan udvide din flåde og personliggøre din kaptajns udseende.
Tag kommandoen over det helt nye fartøj “Gull”, et alsidigt skib, der er udstyret med sin egen drone helt fra starten. Mens droner normalt skal låses op på andre fartøjer, giver Gull dig øjeblikkelig adgang til dette nyttige værktøj, så du kan udforske, inspicere og løse dine opgaver med endnu større fleksibilitet. Voyager Edition indeholder også den nye slæbebåd “Green Star”, som føjer endnu et pålideligt fartøj til din flåde.
For at fuldende din rejse med stil indeholder Voyager Edition et udvalg af kosmetiske genstande til din kaptajn, herunder praktisk arbejdstøj og beklædning inspireret af livet til søs og omkring havnen.