Seafarer: The Ship Sim - Voyager Edition
Set sail for new possibilities with the Voyager Edition! This bundle includes the main game as well as a selection of additional content to expand your fleet and personalize your captain’s look.
Take command of the brand-new vessel “Gull”, a versatile ship that comes equipped with its own drone right from the start. While drones usually need to be unlocked on other vessels, the Gull gives you immediate access to this helpful tool, allowing you to explore, inspect, and approach your tasks with even greater flexibility. The Voyager Edition also includes the new tugboat “Green Star”, adding another dependable vessel to your fleet.
To complete your journey in style, the Voyager Edition comes with a selection of cosmetic items for your captain, including practical workwear and apparel inspired by life at sea and around the port.