Seafarer: The Ship Sim - Voyager Edition
Wypłyń ku nowym możliwościom z Voyager Edition! Ten zestaw zawiera grę podstawową oraz wybór dodatkowej zawartości, która pozwoli ci rozbudować flotę i spersonalizować wygląd kapitana.
Przejmij dowodzenie nad zupełnie nowym statkiem “Gull” — wszechstronną jednostką wyposażoną od samego początku we własnego drona. Podczas gdy na innych statkach drony zwykle trzeba najpierw odblokować, Gull zapewnia natychmiastowy dostęp do tego przydatnego narzędzia, pozwalając eksplorować, przeprowadzać inspekcje i wykonywać zadania z jeszcze większą elastycznością. Voyager Edition zawiera również nowy holownik “Green Star”, dodając do twojej floty kolejną niezawodną jednostkę.
Aby dopełnić podróż w dobrym stylu, Voyager Edition zawiera zestaw przedmiotów kosmetycznych dla twojego kapitana, w tym praktyczną odzież roboczą oraz ubrania inspirowane życiem na morzu i w porcie.