Seafarer: The Ship Sim - Voyager Edition
Voyager Edition ile yeni olasılıklara doğru yelken aç! Bu bundle, ana oyunun yanı sıra filonu genişletmeni ve kaptanının görünümünü kişiselleştirmeni sağlayan çeşitli ek içerikler içerir.
Yepyeni “Gull” teknesinin komutasını al. Çok yönlü bir gemi olan “Gull”, en başından itibaren kendi dronuyla donatılmış olarak gelir. Diğer teknelerde dronların genellikle kilidinin açılması gerekirken, Gull bu kullanışlı araca anında erişim sağlar. Böylece keşif yapabilir, incelemelerde bulunabilir ve görevlerine çok daha esnek bir şekilde yaklaşabilirsin. Voyager Edition ayrıca filona bir başka güvenilir tekne ekleyen yeni römorkör “Green Star”ı da içerir.
Yolculuğunu stil sahibi bir şekilde tamamlamak için Voyager Edition, kaptanın için pratik iş kıyafetleri ve denizdeki yaşam ile liman çevresinden ilham alan kıyafetler de dahil olmak üzere çeşitli kozmetik öğeler içerir.