Seafarer: The Ship Sim - Soundtrack
Sakin sulardan yaklaşan fırtınalara kadar, Seafarer Resmî Oyun Müziği oyunun yolculuğunu yeniden yaşamanı sağlar ve devam eden geliştirme sürecini destekler.