SeaOrama: World of Shipping
Seaorama: World of Shipping'de kendi nakliye şirketinizi kurup geliştirirken heyecan verici bir girişimcilik yolculuğuna çıkın. Tek bir gemiyle başlayın ve onu bir deniz imparatorluğuna dönüştürün. Strateji belirleyin, akıllıca yatırım yapın ve şirketinizin mütevazı bir başlangıçtan küresel ticaret arenasında baskın bir güce dönüşmesini izleyin.
90 liman içeren geniş bir dünya haritasında kendi ticaret yollarınızı oluşturun. Tüm limanlar, benzersiz zorluklar ve fırsatlar sunmaktadır. Pazar trendlerini analiz edin, jeopolitik olayları hesaba katın ve maksimum kârlılık ve verimlilik için rotalarınızı optimize etmek üzere lojistik sanatında ustalaşın.
Toplam 17 tip gemiden oluşan çok yönlü bir filonun kontrolünü elinize alın. Kargo gemilerinden konteyner gemilerine kadar, filonuzun bakımlı ve donanımlı olduğundan emin olun. Müşterilerinizle kazançlı sözleşmeler yapın ve nakliye operasyonlarınızın her yönünü titizlikle denetleyin. Öngörülemeyen zorluklara uyum sağlayın ve ne tür engeller çıkarsa çıksın kargonuzun hareket etmesini sağlayın.