Secret Government
Secret Government to pełna rozmachu gra strategiczna, w której zostajesz przywódcą tajnego stowarzyszenia od wieków zza kulis rządzącego ludzkością. Pociągaj za sznurki decydujące o ludzkim losie i rozszerzaj swoje wpływy na całym świecie, kształtując jego przyszłość wedle swo...
Secret Government to pełna rozmachu gra strategiczna opowiadająca o tajnym stowarzyszeniu. Od wieków rządzi ono zza kulis całą ludzkością. W grze będziesz kierować nie konkretnym krajem lub regionem, ale Bractwem: prastarą organizacją, która, kryjąc się w cieniu, manipuluje całym światem. Decyduj o ludzkim losie, wpływając w skali globalnej na teraźniejszość oraz przyszłość i kształtując świat według swego uznania.
Napisz historię na nowo – od XVII w. po teraźniejszość, od chwalebnej rewolucji po wojnę o niepodległość Stanów Zjednoczonych: każda misja stawia gracza w obliczu globalnego konfliktu. Ma on za zadanie tak manipulować jego przebiegiem, aby ostateczny rezultat sprzyjał dążeniom Braterstwa.
Pośrednie wpływy – nie musisz realizować ambicji dyplomatycznych, gospodarczych i wojskowych samodzielnie. Umieść w odpowiednich miejscach swoich agentów i pośrednio nakłoń innych do realizacji twoich planów, korzystając z ponad pięćdziesięciu rodzajów akcji przechylających szalę światowej równowagi na twoją korzyść, gdy twoje ręce pozostają czyste.
Manipuluj żyjącym światem – ideologie i klasy społeczne, podatki i zamieszki: świat gry Secret Government składa się z niezliczonych powiązanych ze sobą układów socjopolitycznych, które efektywnie symulują przekonujący świat reagujący na twoje działania. Światowi przywódcy dążą do utrzymania status quo; twoim celem może być destabilizacja układu i wywołanie zmian mających reperkusje na całym globie.