Secret Government
Secret Government gizli bir toplum hakkındaki devasa bir strateji oyunudur. Bu toplum gizli kalarak yüzyıllardır insanoğlunu yönetmektedir. Senin görevin herhangi bir ülkeyi veya bölgeyi değil, Brotherhood olarak bilinen ve yüzyıllardır gölgelerin ardında çalışarak tüm dünyayı manipüle eden bir topluluğu yönetmek. Günümüzde ve gelecekte küresel seviyedeki olaylar üzerinde kader ağlarını örerken tüm dünyayı nasıl istiyorsan öyle inşa et.
Tarihi Baştan Yaz - 17. yüzyıldan günümüze, Muhteşem Devrim'den Bağımsızlık Savaşı'na, her görev oyuncuları büyük küresel anlaşmazlıkların içine yerleştirecek ve onları Brotherhood'un isteklerine uygun sonuçlar çıkarmak için manipüle etmeye zorlayacak.
Dolaylı Etki - Neden diplomatik, ekonomik ve askerî amaçlarını gerçekleştirmek için bütün işleri sen yapasın ki? Ajanlarını yerleştir ve dolaylı yoldan dünyanın dengesini ellerini kirletmeden sana uygun şekilde ayarlayabileceğin 50'den fazla eylemi gerçekleştirmek için diğerlerine baskı yap.
Hareketli bir Dünyayı Manipüle Et - İdeolojilerden sosyal sınıflara, vergilerden sivil itaatsizliğe, Secret Government'ın dünyası birbiriyle bağlantılı sayısız sosyopolitik sistemden oluşuyor ve bu durum inanılabilen ve gerici bir dünyanın simüle edilmesine olanak sağlıyor. Dünya liderleri mevcut durumu korumak için çalışırken nasıl sistemi bozacak ve dünya çapında değişikliklere yol açacaksın?