Selfloss
Selfloss to gra przygodowa osadzona w świecie słowiańskiego i islandzkiego folkloru. Wcielasz się w postać starca z magiczną laską – przemierzasz morza i jeziora, walczysz z mitycznymi bestiami, ale też pomagasz innym, lecząc ich dusze.
Selfloss to emocjonująca gra przygodowa, której akcja rozgrywa się w inspirowanej słowiaństwem krainie fantasy oddającej cześć wielorybom. Stary uzdrowiciel Kazimir odbywa epicką podróż łodzią i pieszo w poszukiwaniu rytuału, który wyleczy jego zranioną duszę. Spotkaj zapadające w pamięć postacie i używaj światła swojej magicznej laski, aby walczyć z Miazmą – tajemniczą plagą przejmującą świat.
Laska odgrywa kluczową rolę w mechanice i historii gry, tworząc unikalne możliwości rozgrywki poprzez kontrolowanie laski zarówno jednocześnie, jak i niezależnie od Kazimira.
Wykorzystuj moc laski Kazimira, aby napędzać swoją małą łódkę i pokonywać zdradliwe wody i kręte rzeki.
Eksploruj, aby poznawać różnych mieszkańców świata i wykorzystywać swój uzdrowicielski dotyk, by łagodzić ich ból.
Potężna i poruszająca ścieżka dźwiękowa autorstwa Arigto zwiększa emocjonalny ładunek podróży Kazimira.