Selfloss
Selfloss, Slav ülkeleri ve İzlanda folklorundan esinlenilmiş bir dünyada geçen macera oyunudur. Sihirli değneğiyle denizleri ve gölleri aşan, efsanevi yaratıklarla kapışıp ihtiyacı olanların ruhlarına şifa dağıtarak onlara yardımcı olan yaşlı bir adam rolüne bürüneceksin.
Selfloss, Slav esintili, balinalara tapılan fantastik bir diyarda geçen duygusal bir macera oyunudur. Yaşlı şifacı Kazimir, ruhundaki yarayı iyileştirebilecek bir ayin aramak üzere hem teknesiyle hem de yürüyerek seyahat ettiği efsanevi bir yolculuğa çıkar. Unutulmaz karakterlerle tanışın ve dünyayı ele geçiren esrarengiz bir bela olan Miasma ile savaşmak için büyülü asanızın ışığını kullanın.
Kazimir'in asası, oyunun mekaniklerinin ve hikâyesinin merkezinde yer alıyor ve asayı hem eş zamanlı hem de bağımsız olarak kontrol etmek, eşsiz oynayış imkânları sunuyor.
Asanızı kullanmanın farklı yollarını keşfederek bulmacalar çözün ve Miasma'nın yarattığı pisliği dünyadan temizleyin.
Küçük teknenizi tehlikeli sularda ve dolambaçlı nehirlerde ilerletmek için Kazimir'in asasının gücünden faydalanın.
Bu dünyanın çeşitli sakinleriyle tanışmak için keşfe çıkın ve şifacı dokunuşunuzla acılarını dindirin.
Sevdiklerini kaybedenlerin yaralarını sarmak için Selfloss ayinini gerçekleştirin.
Arigto tarafından bestelenen güçlü ve etkileyici müzikler, Kazimir'in yolculuğunun yarattığı duygusal etkiyi artırıyor.
Yolculuklarınızda karşılaştığınız hikâyelerle yeniden hayat bulan Slav esintili efsaneleri gün yüzüne çıkarın.